top of page

REFUND POLICY

1. Digitale produkter (strikkeoppskrifter)

  • På grunn av produktets natur (nedlastbare filer), tilbyr vi dessverre ingen retur eller refusjon på digitale produkter når de er levert.

  • Når du har mottatt strikkeoppskriften via e-post, anses leveransen som fullført, og angreretten frafalles i henhold til angrerettloven § 22 bokstav n.

  • Vi anbefaler å lese produktbeskrivelsen nøye før kjøp.

2. Fysiske produkter (garnpakker og ferdigstrikkede varer)

  • Du har 14 dagers angrerett på fysiske varer, regnet fra dagen du mottok pakken.

  • For å være kvalifisert for retur, må varen være ubrukt, i samme stand som du mottok den, og i original emballasje.

Slik returnerer du:

  • Kontakt oss på post@nordicsensations.no med ditt ordrenummer og årsak til retur før du sender varen tilbake.

  • Kunden betaler returfrakt med mindre varen er defekt eller feilsendt.

3. Refusjoner

  • Når vi har mottatt og inspisert returen, vil vi sende deg en e-post for å bekrefte mottakelsen.

  • Hvis varen godkjennes for refusjon, vil beløpet automatisk bli tilbakebetalt til din opprinnelige betalingsmetode innen et visst antall virkedager.

  • Vær oppmerksom på at tiden det tar før beløpet vises på kontoen din kan variere avhengig av bank eller betalingsleverandør.

4. Defekte eller feilsendte varer

  • Dersom du mottar en defekt eller feil vare, vennligst kontakt oss umiddelbart på post@nordicsensations.no slik at vi kan rette opp i feilen.

  • Ved defekte varer dekker NordicSensations returfrakt.

5. Uavhentede pakker

  • Hvis en pakke ikke hentes innen fristen og returneres til oss, forbeholder vi oss retten til å trekke fra et administrasjonsgebyr for å dekke våre kostnader.

6. Kontaktinformasjon

For spørsmål om retur eller refusjon, vennligst kontakt oss:

📩 E-post: post@nordicsensations.no
📸 Instagram: @nordicsensations

bottom of page